مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19ورزشي

پاسخ منظمی به تعطیلی زودهنگام اردوی دختران وزنه بردار و مثبت شدن 2 تست کرونا


نایب رییس بانوان فدراسیو وزنه برداری گفت:اردوی تیم ملی به این دلیل لغو شد که تست دوم کرونا دو نفر از ورزشکاران مثبت شد و نخواستیم مشکلی برای بقیه پیش بیاید.

- نایب رییس بانوان فدراسیو وزنه برداری گفت:اردوی تیم ملی به این دلیل لغو شد که تست دوم کرونا دو نفر از ورزشکاران مثبت شد و نخواستیم مشکلی برای بقیه پیش بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان قرار بود اردوی یک ماهه ای را با حضور هفت وزنه بردار در مجموعه آزادی برگزار کند که در این میان ناگهان این اردو تعطیل شد.

علت تعطیلی زودهنگام آن اردو مثبت شدن تست کرونا دو نفر از دختران وزنه بردار است.

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری در این مورد به ایسنا گفت: ملی پوشان برای حضور در اردو دو تست کرونا می دهند.

اولین تست چهار روز قبل از حضور در اردو در شهر های خوداز انها گرفته می شود که در صورت منفی بودن می توانند به اردو بیایند.

تست دوم را نیز خود فدراسیون می گیرد.

زمانی که ما تست دوم را گرفتیم و مشخص شد نتیجه تست دو نفر از ورزشکاران مثبت است، برای حفظ سلامتی دیگر ورزشکاران اردو را لغو کردیم و مجدد از پنج بهمن اردو را شروع خواهیم کرد.

منظمی در پاسخ به این پرسش که تا زمانی جواب تست دوم بیاید، ورزشکاران تمرین داشتند یا خیر، تصریح کرد: تست اول آنها منفی بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منظمی به تعطیلی زودهنگام اردوی دختران وزنه بردار و مثبت شدن 2 تست کرونا

پاسخ منظمی به تعطیلی زودهنگام اردوی دختران وزنه بردار و مثبت شدن 2 تست کرونا