مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:352021-01-19سياسي

بررسی مجدد پرونده باغات به صلاح شهر نیست


رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: رسیدگی به پرونده باغاتی که در دوره پیش از ما به آن پرداخته شده برای شهرداری هزینه ایجاد می کند و به صلاح شهر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خلیل آبادی در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر، با اشاره به تذکری مبنی بر پرونده باغات عنوان کرد: حدود دو هفته پیش در این خصوص تذکری به هیئت رییسه تقدیم کردم و مقرر شد به پرونده هایی که در گذشته بررسی و برخی به صدور پروانه و بعضی به دستور نقشه عوارض منجر شده اند و شرایط باغ برای آنها در نظر گرفته نشده است، ورود نکنیم.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده به پرونده هایی که پس از سال 89 به ما محول شده ورود نکنیم و پرونده هایی که شامل این شرایط است به مناطق بازگردد، خاطرنشان کرد: پیرو تذکر اینجانب تصمیم بر این شد کمیسیون حقوقی، کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، ری و تجریش در این زمینه تصمیم گیری کنند، اما تاکنون نتیجه ابلاغ نشده است.

متاسفانه همچنان شاهد آن هستیم که برخی از این پرونده ها به دستور جلسه بازگشته که این امر خلاف رویه حقوقی، منطقی و مغایر با وظیفه ای است که برعهده ما گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد پرونده باغات به صلاح شهر نیست

بررسی مجدد پرونده باغات به صلاح شهر نیست