مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 06:402021-01-19اجتماعي

کنترل شبانه روزی مناطق شکارممنوع نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با شکارچیان گونه های جانوری و متصرفان اراضی ملی در این شهرستان به صورت جدی برخورد می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با شکارچیان گونه های جانوری و متصرفان اراضی ملی در این شهرستان به صورت جدی برخورد می شود.

مهرداد سلگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی تماس تلفنی از اهالی روستای قلعه قباد مبنی بر تیراندازی به سمت گونه های جانوری، نیروهای این اداره با کمک نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و منطقه را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی افزود: طرح گشت و کنترل مناطق شکارممنوع شهرستان به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست نهاوند با جدیت درحال اجراست تا شکارچیان فرصت دست درازی به گونه های حفاظت شده این شهرستان را نداشته باشند.

سلگی با بیان اینکه در این طرح به جزء محیط بانان، نیروی انتظامی، همیاران محیط زیست و همچنین جوامع محلی نیز با اداره محیط زیست همکاری دارند، خاطرنشان کرد: بدون شک نیروهای محیط زیست به تنهایی از عهده نظارت بر محدوده وسیع مناطق حفاظت شده نهاوند برنمی آیند و این کار به کمک نیروهای مردمی با دقت بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از صید و شکارگونه های جانوری وآلوده کردن آب و محیط زیست جلوگیری می شود، مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل شبانه روزی مناطق شکارممنوع نهاوند

کنترل شبانه روزی مناطق شکارممنوع نهاوند