مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 04:202021-01-19فرهنگي

فراخوانی برای ثبت نیمه پنهان اصفهان


دبیر جشنواره عکس «نیمه پنهان» می گوید این جشنواره تلاشی است برای جلب توجه مسئولان و شهروندان، به آن دسته از آثار تاریخی اصفهان که در سایه غفلت و ناآگاهی دچار آسیب شده اند و نیازمند رسیدگی هستند.

- ایسنا/اصفهان دبیر جشنواره عکس نیمه پنهان می گوید این جشنواره تلاشی است برای جلب توجه مسئولان و شهروندان، به آن دسته از آثار تاریخی اصفهان که در سایه غفلت و ناآگاهی دچار آسیب شده اند و نیازمند رسیدگی هستند.

وحید مؤمن زاده، دبیر این جشنواره در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: اغلب جشنواره هایی که با موضوع بناهای تاریخی برگزار می شود، خواستار تولید تصاویری کارت پستالی از آن هاست است اما اگر واقع بین باشیم، باید نیمه پنهان این بناها را هم ببینیم.

او ادامه می دهد: میراث تاریخی و فرهنگی اصفهان، میراثی ارزشمند است و حفظ آن بر تمام شهروندان واجب و ضروری اما متأسفانه سالانه و ماهانه و روزانه، شاهد شنیدن اخباری هستیم که به موضوع تخریب یک بنا یا نقض حریم آن می پردازند و اگر همه نگاه ها به سمت همان تصویر کارت پستالی باشد، دیر یا زود زیبایی های اصفهان را از دست خواهیم داد.

دبیر جشنواره عکس نیمه پنهان تصریح می کند: از آنجا که حفاظت از این آثار وظیفه تک تک شهروندان است و آگاهی رسانی نسبت به این وظیفه امری لازم، شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای ثبت نیمه پنهان اصفهان

فراخوانی برای ثبت نیمه پنهان اصفهان