مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:552021-01-18ورزشي

ظرفیت بالای ورزش کشتی در لرستان/ توان مردمی برای توسعه به کار گرفته شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت های گسترده ورزش لرستان گفت: موفقیت در این حوزه زمانی حاصل می شود که در کنار توان دولتی ظرفیت های مردمی نیز به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در دیدار با رییس هیئت کشتی لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه لرستان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد؛ اظهار داشت: جوانان لرستان در زمینه ورزش کشتی، دو و میدانی که نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است بسیار موفق هستند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی در ورزش گام های خوبی برداشته شده است ولی ظرفیت های بسیاری وجود دارد که باید به آنها توجه شود و موفقیت زمانی حاصل می شود که در کنار توان دولتی ظرفیت های مردمی نیز به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف به سمت ورزش هدایت شوند چراکه هرچقدر در زمینه ورزش هزینه شود سرمایه گذاری است و پیامدهای ارزشمندی دارد و سبب می شود راهگشا باشد.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در کنار ورزش قهرمانی باید روحیه پهلوانی، دینی و جوانمردی نیز در بین ورزشکاران استان تقویت شود که میراث گرانقدری از خود به جای بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای ورزش کشتی در لرستان/ توان مردمی برای توسعه به کار گرفته شود

ظرفیت بالای ورزش کشتی در لرستان/ توان مردمی برای توسعه به کار گرفته شود