مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 13:352021-01-18اجتماعي

بارش برف در 13 استان/ کوهنوردی نکنید


سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف در 13 استان و کاهش شدید دما بین 7 تا 20 درجه سانتیگراد هشدار داد وتوصیه هایی را به کشاورزان، دامداران و .

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف در 13 استان و کاهش شدید دما بین 7 تا 20 درجه سانتیگراد هشدار داد وتوصیه هایی را به کشاورزان، دامداران و .

ارایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از بارش برف، کولاک برف، رخداد مه و کاهش دید افقی، وزش باد شدید بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت و احتمال وقوع بهمن از اواخر وقت چهارشنبه تا روز جمعه در ارتفاعات رشته کوه البرزخبر داد.

این شرایط جوی فردا (30 دی ماه) برای نیمه جنوبی آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان، چهارشنبه (1 بهمن ماه) برای استان های اردبیل، کرمانشاه، گیلان، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان و پنج شنبه (2 بهمن ماه) برای استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و شمال استانهای تهران، البرز و قزوین پیش بینی می شود.

در پی حاکمیت این شرایط جوی بارش برف، کولاک برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای، احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات، تاخیر و احتمال لغو پروازها وجود دارد بنابراین اجتناب از سفرهای غیر ضروری و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، اجتناب و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 13 استان/ کوهنوردی نکنید

بارش برف در 13 استان/ کوهنوردی نکنید