مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:202021-01-18حوادث

روسازی بتنی معابر و تقاطعات در بندرشهید رجایی عملیاتی شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پروژه «روسازی بتنی معابر و تقاطعات» در راستای ارتقای کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در بندر شهید رجایی عملیاتی شد.

- بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پروژه روسازی بتنی معابر و تقاطعات در راستای ارتقای کیفیت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در بندر شهید رجایی عملیاتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا محمدی کرجی ران در خصوص تکنیک بکار رفته در اجرا و دلایل انتخاب این روسازی بتنی غیرمسلح درز دار افزود: باتوجه به اینکه بندر شهید رجایی دارای بیشترین رفت و آمدهای بارهای سنگین در میان بنادر کشور بوده و از طرفی به دلیل آب و هوای گرم بندر و ریزش مواد خورنده و حلال قیر، با مطالعات دقیق، روسازی بتنی بهترین گزینه انتخابی برای اجرا در این بندر تشخیص داده شد.

وی بابیان اینکه با یک پایش دقیق و مبتنی بر اصول تخصصی مدیریت روسازی، سطح خدمت دهی روسازی آسفالتی موجود بندرشهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: این ارزیابی به صورت جزء به جزء بررسی شده و براساس سطوح خدمت (پی سی آی) اقدام به اولویت بندی جهت تغییر روسازی از آسفالت به بتنی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مقایسه هزینه های اجرای این نوع روسازی با روسازی های متداول نیز اشاره کرد و گفت: هزینه اجرای این نوع روساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسازی بتنی معابر و تقاطعات در بندرشهید رجایی عملیاتی شد

روسازی بتنی معابر و تقاطعات در بندرشهید رجایی عملیاتی شد