مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:102021-01-18اقتصادي

تخصیص تسهیلات 75 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تخصیص تسهیلات ویژه 75 میلون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و پست بانک به امضا رسید، مقرر شد تعداد 3400 دستگاه تاکسی فرسوده با مشارکت پست بانک در کل کشور نوسازی شود.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، سهم شهر قزوین برای نوسازی تاکسی های فرسوده 43 دستگاه تاکسی تعیین شده و 50 میلیون تومان وام با کارمزد 9 درصد و بازپرداخت 60 ماهه به مالکین این گونه تاکسی ها پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با نظر مساعد هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی و شهردار محترم علاوه بر این وام، یک وام 25 میلیون تومانی نیز توسط سازمان تاکسیرانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به مالکین پیکان های فرسوده برای جمع آوری هر چه سریع تر این تاکسی ها پرداخت خواهد شد و تعداد 43 دستگاه تاکسی نیز به 50 دستگاه افزایش یافته است.

عرشیان یادآور شد: در پی نشست های متعدد برگزار شده بین سازمان تاکسیرانی و پست بانک، در خصوص مساعدت در نحوه و تعداد تضامین و تسهیل در بهره مندی رانندگان تاکسی دارای شرایط نوسازی بحث و تبادل نظر گردید و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات 75 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده

تخصیص تسهیلات 75 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های پیکان فرسوده