مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:102021-01-18ورزشي

کلی گویی در حوزه اعتیاد دردی را دوا نمی کند


برای پیشگیری از همه گیری اعتیاد نیاز است همه ادارات و سازمان ها در استان و شهرستان ها با یک دیگر همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در بجنورد، اظهار کرد: امر پیشگیری یکی از عاقلانه ترین روش ها برای کاهش آمار اعتیاد است.

وی افزود: برای پیشگیری از همه گیری اعتیاد نیاز است همه ادارات و سازمان ها در استان و شهرستان ها با یکدیگر همکاری کنند و در غیر این صورت کاری از پیش نخواهد رفت.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به هزینه اعتبارات مربوط به این بخش، تصریح کرد: اعتبارات باید در جایی هزینه شود که اعتیاد در آنجا بیشتر است و باید پیگیری و مشخص شود چه میزان اعتبارات اشتغال زا هزینه شده است و چند نفر توانسته اند از این اعتبارات استفاده کنند و شغل داشته باشد.

وی با بیان پررنگ بودن نقش برخی سازمان ها در کاهش آمار اعتیاد، افزود: شهرداری، فرهنگ وارشاد، حوزه اجتماعی و حوزه ورزش استان مهم ترین بخش های اثرگذار در موضوع کاهش آمار اعتیاد هستند و اگر این مجموعه ها فعال باشند قطعا آمار اعتیاد کاهش و زندان های استان نیز خالی خواهد شد.

شجاعی در خصوص ارائه آمار کلی توسط برخی سازمان ها در حوزه اعتیاد، بیان کرد: ارائه آمار کلی در این حوزه دردی را درمان نمی کند به همین دلیل باید تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلی گویی در حوزه اعتیاد دردی را دوا نمی کند

کلی گویی در حوزه اعتیاد دردی را دوا نمی کند