مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:452021-01-18سياسي

ارتقاء رتبه علمی10 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام


در پنجمین جلسه از دور چهارم هیأت ممیزه دانشگاه ایلام، دو تن از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به رتبه استاد تمامی، هفت تن به رتبه دانشیاری و یک تن به رتبه استادیاری ارتقاء رتبه علمی یافتند.

- ایسنا/ایلام در پنجمین جلسه از دور چهارم هیأت ممیزه دانشگاه ایلام، دو تن از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به رتبه استاد تمامی، هفت تن به رتبه دانشیاری و یک تن به رتبه استادیاری ارتقاء رتبه علمی یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، در این نشست با ارتقاء رتبه علمی استاد تمامی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی اکبرنژاد عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی و دکتر محسن نیکورزم عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه به رتبه استاد تمامی موافقت شد.

همچنین با ارتقاء رتبه علمی دکتر مینا پیرزادنیا عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا حسینی نیا عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی ، دکتر محمدرضا شیرخانی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی ، دکتر مصطفی نعمتی عضو هیأت علمی دانشکده پیرادامپزشکیبه دانشیاری موافقت شد.

در این نشست با ارتقاء مرتبه علمی دکتر نورالدین رستمی ، دکتر مسعود بازگیر ، دکتر زهرا طهماسبی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی به دانشیاری و ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء رتبه علمی10 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام

ارتقاء رتبه علمی10 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ایلام