مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:002021-01-18سياسي

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد/ نگرانی ها از حذف غربالگری جنین برای چیست؟


توییتی در فضای مجازی مبنی بر حذف اجبار از غربالگری جنین منتشر شد که حسابی سر و صدا به پا کرد و برخی از پشت پرده آن سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، توییتی جنجالی که حسابی سر و صدا به پا کرد و واکنش های بسیاری به دنبال داشت؛ چند روز پیش کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان درباره موضوع غربالگری جنین توییتی منتشر کرد که موجب برخی نگرانی ها شده است .

کبری خزعلی در توییت خود نوشته بود: عرض تبریک به مادران و پرسنل خدوم وزارت بهداشت بلاخره با تلاش برخی از نمایندگان انقلابی مجلس اجبار به غربالگری توسط مادر و پزشکان با تجویز های غیراستاندارد وغیرمتقن علمی (که باعث قتل جنین می شد) برداشته شد.

حالا دیگر هیچ پزشک و مادری مجبور به غربالگری و کشتن جنین نیست .

ماجرای توییت جنجالی درباره حذف اجبار در غربالگری جنین خزعلی دکترای علوم قرآن و حدیث دارد و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و گام های بسیاری در افزایش جمعیت برداشته و از مخالفان دخالت پزشکی و سقط جنین است و سعی می کند تا شرایط سقط جنین را سخت تر کند.

او پیش تر هم در رابطه با غربالگری پیش از زایمان اظهار کرده بود: در حال حاضر کشور های غربی غربالگری را قبول ندارند و مردم را به افزایش جمعیت تشویق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد/ نگرانی ها از حذف غربالگری جنین برای چیست؟

پشت پرده توییت جنجالی که حذف شد/ نگرانی ها از حذف غربالگری جنین برای چیست؟