مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:302021-01-18اقتصادي

سرما بیش از 2000 میلیارد تومان به کشاورزی جنوب کرمان خسارت زد


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: براثر سرمازدگی اخیر بیش از 2 هزارو 400 میلیارد تومان به کشاورزان جنوب استان کرمان خسارت وارد شده و کارشناسان همچنان در حال ارزیابی هستند.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: براثر سرمازدگی اخیر بیش از 2 هزارو 400 میلیارد تومان به کشاورزان جنوب استان کرمان خسارت وارد شده و کارشناسان همچنان در حال ارزیابی هستند.

دکتر ذبیح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خسارات ناشی از سرمازدگی محصولات کشاورزی جنوب کرمان براساس برآورد اولیه توسط کارشناسان 2 هزارو 400 میلیارد تومان است و با توجه به اینکه ارزیابی همچنان ادامه دارد، میزان خسارت افزایش پیدا خواهد کرد.

وی از پیگیری های متعدد جهت جبران خسارات اخیر به کشاورزان جنوب کرمان خبرداد و افزود: پرداخت خسارت در دو بخش صندوق بیمه محصولات کشاورزی و ستاد بحران صورت می گیرد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس در ادامه با اشاره به نحوه پرداخت خسارات ناشی از سرمازدگی اظهار کرد: آن دسته از کشاورزانی که اراضی زراعی خود را بیمه کرده اند، خسارت آنان از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت خواهد شد و کشاورزانی که اراضی خود را بیمه نکرده اند، این خسارات توسط ستاد مدیریت بحران پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما بیش از 2000 میلیارد تومان به کشاورزی جنوب کرمان خسارت زد

سرما بیش از 2000 میلیارد تومان به کشاورزی جنوب کرمان خسارت زد