مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 16:352021-01-17سياسي

جمع آوری 120 معتاد متجاهر در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جمع آوری 120 معتاد متجاهر گفت: این طرح در 48 ساعت گذشته و در سطح استان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا به اجرا درآمد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای این طرح جمع آوری معتادان متجاهر و طرح های مشابه از اولویت های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این طرح به منظور رعایت دستورالعمل های ابلاغی طرح  فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا در زنجان اجرایی می شود، اضافه کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی اجرای این طرح به صورت مستمر ادامه دارد.

سردار جهانبخش گفت: در همین راستا طرح ارتفای امنیت اجتماعی، کاهش سرقت های خرد در سطح جامعه و درخواست های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان اجرا شد.

 وی با اشاره به جمع آوری 120 معتاد متجاهر در طول اجرای این طرح ادامه داد : این طرح در 48 ساعت گذشته و در سطح استان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 120 معتاد متجاهر در زنجان

جمع آوری 120 معتاد متجاهر در زنجان