مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:402021-01-17سياسي

اجتماع بزرگ «عزاداران فاطمی» در کرمانشاه برگزار شد


اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی و آحاد مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

راهروان حضرت فاطمه(س) پشتیبان ولایت هستند حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: یکی از درس های مکتب حضرت زهرا (س) ولایتمدار است، بنابراین اطاعت و تبعیت از ولایت باید در باور و اعتقاد راهروان حضرت فاطمه(س) باشد و هموراه از ولایت پشتیبانی کنند.

وی حضرت فاطمه الزهرا(س) را الگوی برتر دین اسلام و بهترین الگو برای زنان مسلمان دانست و گفت: حضرت زهرا (س) دختری مهربان برای پیامبر (ص)، همسری دلسوز برای حضرت علی(ع) و مادری فداکار برای فرزندان بودند، ایشان نسبت به همنوعان خود احساس مسئولیت می کردند و نسبت به اطرافیان بی تفاوت نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ «عزاداران فاطمی» در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع بزرگ «عزاداران فاطمی» در کرمانشاه برگزار شد