مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:202021-01-17سياسي

مقتل خوانی آیت الله علم الهدی/ کینه ها سبب شهادت حضرت فاطمه(س) شد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور در حرم مطهر رضوی علاوه بر سخنرانی در جمع عزارداران فاطمی، به مقتل خوانی و روضه ویژه این روز پرداخت.

- به گزارش، خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی قبل از ظهر یکشنبه در مراسم عزاداری ظهر شهادت صدیقه طاهره (س) در حرم رضوی با اشاره به، شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: شهادت جانگداز صدیقه اطهر (س) در محضر ولایتمدار امام هشتم (ع) به عنوان بزرگ ترین سوگ و عزای عزیز دل پیامبر (ص) در محضر فرزند برومند ایشان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز مهم این است که شما برادران و خواهران عزادار که بر روی فرش امام هشتم (علیه السلام) اقامه عزای مادر مظلومه اش را فرمودید، برق اشکتان را به آقا نشان دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: عزاداری شما علامتی است، در آن لحظه که ما را در قبر می گذراند، همه پراکنده می شوند و تنها می مانیم در آن خانه جدید و گودال تاریک گور، این برق اشک، نشانی ما با امام رضا (ع) باشد که آنجا حضرت به سراغ ما بیایند و ما را از تنهایی نجات بدهند.

محور همه مظلومیت صدیقه اطهر، دشمنی ها با امیرالمؤمنین (ع) بود نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ریشه یابی مظلومیت و مصائب فاطمه زهرا (س) اشاره و بیان کرد: در مسئله مظلومیت صدیقه اطهر (ع) و مصائبی که در ساحت مقدس ایشان به وجود آمد و هتک ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتل خوانی آیت الله علم الهدی/ کینه ها سبب شهادت حضرت فاطمه(س) شد

مقتل خوانی آیت الله علم الهدی/ کینه ها سبب شهادت حضرت فاطمه(س) شد