مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:252021-01-17سياسي

پاسخ سازمان برنامه و بودجه به ادعاهای الیاس نادران


سیدحمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، در پاسخ به برخی از اظهارات الیاس نادران، رییس کمیسیون تلفیق مجلس: - این عبارات مناسب نظام کارشناسی و حرفه ای بودجه ریزی کشور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بررسی بودجه باید به دور از هیجانات سیاسی انجام شود، گفت: عمده انتقادات به لایحه بودجه مربوط به میزان وابستگی بودجه به نفت بود، اما در کمیسیون تلفیق میزان درآمد نفتی از 199 هزار میلیارد تومان به 231 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

در تازه ترین مرحله در هجمه علیه بودجه پیشنهادی دولت برای سال 1400، الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ادعا کرده است: این بودجه آن قدر مغشوش و نامتوازن و به هم ریخته بود که اگر شرایط اجتماعی و سیاسی عادی چون سال آخر دولت و سال اول مجلس و در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و مسائل ملی و منطقه نبود؛ حتما آن را رد می کردیم و این بودجه این قابلیت را نداشت که برایش وقت بگذاریم ولی پذیرفتیم که آن را اصلاح کنیم.

به ادعای رسانه ها، نادران گفته است: اگر لایحه بودجه رد می کردیم، آقای روحانی می گفت من بهتر از این بلد نیستم بودجه بنویسم و موضوع هم به صورت طبیعی و منطقی به تصمیم گیری سران قوا محول می شد و ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سازمان برنامه و بودجه به ادعاهای الیاس نادران

پاسخ سازمان برنامه و بودجه به ادعاهای الیاس نادران