مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:302021-01-17اجتماعي

پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی صادر می شود


مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی صادر می شود.

- مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شهاب الدین منتظمی گفت: در سال 1399 بر اساس سرشماری های انجام پذیرفته و بنا به درخواست مدیران قرق های اختصاصی برای تامین بخشی از هزینه های حفاظت و مدیریت قرقها در راستای بهره برداری پایدار با تایید ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های کرمان و یزد و بررسی در کمیته فنی معاونت محیط طبیعی سازمان، تصمیم بر این گرفته شد تا در چهار قرق اختصاصی روباز، چهل گزی، دُربید در استان یزد و منصور آباد در استان کرمان پروانه شکار کل، قوچ و آهو صادر شود.

وی در ادامه اظهارکرد: از این میزان پروانه صادره 30 درصد در اختیار شکارچیان داخلی و بومی و 70 درصد مابقی پروانه های شکار با مسئولیت قرق داران در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان در پایان گفت: سیاست سازمان تقویت قرق های اختصاصی و استفاده از حفاظت مشارکتی در امر حفظ تنوع زیستی همراه با بهره برداری پایدار جوامع محلی از اکوسیستم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی صادر می شود

پروانه شکار چهارپایان وحشی در چهار قرق اختصاصی صادر می شود