مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:252021-01-17ورزشي

سیلی «هادی ساعی» به خودش!


آنچه در ذهن مردم نقش می بندد، بازتاب رفتار شماست و اگر روی بلندترین سکوها ایستاده باشید، باید بدانید که ممکن است فاصله شما تا سقوط، تنها یک قدم است.

- آنچه در ذهن مردم نقش می بندد، بازتاب رفتار شماست و اگر روی بلندترین سکوها ایستاده باشید، باید بدانید که ممکن است فاصله شما تا سقوط، تنها یک قدم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها مدال، قهرمانی جهان و المپیک نیست که در ذهن مردم، هویت ماندگاری را برای ورزشکاران رقم می زند، بلکه برای جاودانه شدن باید فراتر از ایستادن روی سکو عمل کرد؛ اینکه بتوانی در قلب مردم بنشینی.

در این بین اما شرایط برای آن هایی که به مدال های رنگین تری رسیده اند هم آسان تر و هم سخت تر است؛ آنها به همان سرعت که می توانند به دلیل تلاش های بی وقفه و کسب افتخار برای کشور، محبت مردمی را به دست آورند، در یک چشم به هم زدن نیز می توانند با کوچکترین رفتار ناشایست از دیدگان مردم دور شوند.

زمان زیادی از سالروز درگذشت غلامرضا تختی نمی گذرد، او یک مدال طلا، دو نقره و یک مقام چهارمی المپیک، یک طلا و دو نقره قهرمانی جهان به همراه طلای بازی های آسیایی را در کارنامه خود دارد، اما این ویترین اغواگر، کمترین نقش را در ماندگاری نامش پس از نیم قرن ایفا می کند و آنچه تختی را بر دل ها حک کرده چیزی جز سادگی، صداقت، مردمداری، مهربانی، مروت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی «هادی ساعی» به خودش!

سیلی «هادی ساعی» به خودش!