مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:102021-01-17سياسي

پیکر 55 شهید دفاع مقدس از شلمچه وارد کشور شد


پیکر 55 شهید ایرانی دوران دفاع مقدس و 76 کشته شده عراقی در مرز شلمچه تبادل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز در مرز بین المللی شلمچه پیکر 55 شهید دوران دفاع مقدس به خاک کشور بازگشت و جسد 76 کشته شده نیز تحویل دولت عراق شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی مسلح در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود همه تغییراتی که در زمین عملیاتی از نخستین ساعات در زمان جنگ تحمیلی توسط یگان های مهندسی دشمن ایجاد شده و تغییراتی که در حوزه صنعتی، کشاورزی و عمرانی به وجود آمده و همچنین تغییراتی که در اثر فعالیت اجتماعی و تغییرات زیست محیطی مثل سیلاب سال گذشته ایجاد شده، نیروهای مسلح در طول 55 روز گذشته 55 شهید دوران مقدس را کاوش کردند.

سردار سیدمحمد باقر زاده افزود: این شهدا از مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه کاوش شدند و مربوط به عملیات والفجر مقدماتی، کربلای 5، خیبر، بدر و تک های دشمن در سال های 65 و 67 بوده اند.

بنا به گفته وی، این شهدا برای انجام کارهای شناسایی و انتقال به زادگاه، به تهران منتقل می شوند و مراحل بعدی متعاقباً اعلام خواهد شد.

سردار باقر زاده همچنین به تحویل جسد 76 جان باخته عراقی دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز همچنین 76 جسد مربوط به کشته شدگان عراقی در جنگ تحمیلی که در ایران کاوش شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 55 شهید دفاع مقدس از شلمچه وارد کشور شد

پیکر 55 شهید دفاع مقدس از شلمچه وارد کشور شد