مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:402021-01-17سياسي

ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس حضرت زهرا(س) به امت اسلام بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با وجود همه بزرگی و جایگاه والای حضرت زهرا(س)، ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس این بانو به امت اسلام بود.

- ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس حضرت زهرا(س) به امت اسلام بود ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با وجود همه بزرگی و جایگاه والای حضرت زهرا(س)، ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس این بانو به امت اسلام بود.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عظمت و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: هر چقدر درمورد شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)صحبت کنیم، بازهم چیزی نگفته ایم و زبان ما برای این کار قاصر است.

ماجرای دگرگون شدن حال و هوای علامه امینی بعد از شنیدن نام مبارک حضرت زهرا(س) وی ادامه داد: یکی از شاگردان علّامه امینی(ره) که در اواخر عمر شریف علّامه در نجف برای عیادت ایشان مشرف شده بود، از ایشان در مورد سندیت یک حدیث در مورد حضرت زهرا(س) سوال کرد.

زمانی که علّامه امینی نام مبارک بانو را شنید، علی رغم اینکه به دلیل وضعیت نا مساعد جسمانی حتی توانایی صحبت کردن هم را نداشت و آخرین نفس های خود را می کشید، به اطرافیان خود گفت که ایشان را بلند کرده تا از حالت دراز کشیده خارج شود و با کمک اطرافیانشان به زحمت وضو گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس حضرت زهرا(س) به امت اسلام بود

ولایتمداری و بصیرت بزرگترین درس حضرت زهرا(س) به امت اسلام بود