مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:052021-01-17پزشكي

جایگاه فرآورده های گیاهان دارویی در بیماری های ویروسی جدید


وبینار آموزشی جایگاه فرآورده های گیاهان دارویی در بیماری های ویروسی جدید ششم و هفتم بهمن ماه امسال به صورت مجازی در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می شود.

- وبینار آموزشی جایگاه فرآورده های گیاهان دارویی در بیماری های ویروسی جدید ششم و هفتم بهمن ماه امسال به صورت مجازی در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی، رییس جهاد دانشگاهی اردبیل با بیان این که این وبینار با هدف بررسی چالش ها و فرصت های موجود برگزار می شود، گفت: با عنایت به شرایط جهان و همچنین کشورمان ایران که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته، استفاده از داروهای مختلف و همچنین گیاهان دارویی افزایش یافته است که نیازمند شفاف سازی خواص گیاهان دارویی و فرآورده های آن و داروهای شیمیایی برای استفاده منطقی و موثر است که این کارگاه می تواند اطلاعات کاملی در اختیار قشر تحصیلکرده و حتی عموم مردم قرار دهد.

اوچی اردبیلی گفت: معرفی گیاهان دارویی موثر بر علائم کرونا و بررسی اثرات مثبت و عوارض آن ها بر بدن طبق مقالات و منابع علمی معتبر و همچنین بررسی داروهای شیمیایی در مقایسه با گیاهان دارویی از اهداف اصلی این وبینار 8 ساعته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه فرآورده های گیاهان دارویی در بیماری های ویروسی جدید

جایگاه فرآورده های گیاهان دارویی در بیماری های ویروسی جدید