مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:552021-01-17سياسي

سبک زندگی فاطمی، چراغ راه جامعه اسلامی


سبک زندگی اسلامی همان روش و نقشه راهی است که خداوند متعال و بزرگان دینی ما همواره بدان تاکید کرده اند و این آموزه ها در حیات طیبه مادر امت، حضرت فاطمه زهرا(س) نمود و بروز خاصی دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سبک زندگی اسلامی همان روش و نقشه راهی است که خداوند متعال و بزرگان دینی ما همواره بدان تاکید کرده اند و این آموزه ها در حیات طیبه مادر امت، حضرت فاطمه زهرا(س) نمود و بروز خاصی دارد.

زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به ویژه حیات طیبه بانوی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) سراسر درس و آموزه هایی است که بررسی و نگاه به آن می تواند راهگشای بسیاری از مسایل روز جامعه و خانواده ها باشد.

سبک زندگی فاطمی دارای ابعاد مختلف عبادی، تربیتی و اخلاقی است و امروز خانواده ها و به ویژه بانوان با تمسک به این مشی می توانند در حوزه تربیت فرزند، شوهرداری، اخلاق و سایر ابعاد زندگی در مسیر درست و انسان ساز حرکت کنند.

جایگاه رفیع و نورانی بیت الزهرا(س) یک کارشناس مسائل مذهبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) و اهل بیت ایشان نه تنها خود در مسیر سعادت بودند، بلکه دیگران را نیز با نور و معنویت خود متاثر می کردند، گفت: در چنین خانه و خانواده ای یاد و نام خداوند همواره در جریان بوده و اندیشه های شیطانی توان نفوذ ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی فاطمی، چراغ راه جامعه اسلامی

سبک زندگی فاطمی، چراغ راه جامعه اسلامی