مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 03:302021-01-17سياسي

از مشکلات جامعه امروز، عدم تطبیق سبک زندگی ما با اهل بیت است


مسؤول دفتر امام جمعه فیروزکوه گفت: متأسفانه یکی از مشکلات امروزِ جامعه، عدم تطبیق سبک زندگی ما با اهل بیت عصمت و طهارت است، به خصوص در این ایام در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) شرکت کرده و ادعای پیروی از حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم اما متأسفانه در .

- حجت الاسلام زین العابدین شجاع کارشناس مذهبی و مسؤول دفتر امام جمعه فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در فرهنگ عرب برای نامگذاری افراد به سه شاخصِ اسم، لقب و کنیه توجه می کنند، در روایات آمده است که برای حضرت فاطمه زهرا(س) قریب به 19 اسم و لقب مانند فاطمه، زهرا، محدثه و غیره قرار دارد و اسرار و حقیقتی در پس پرده این اسم ها وجود دارد.

وی در خصوص لقب اُم الائمه حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: اُم الائمه به معنی مادرِ امامان بوده و کنیه اُم الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) یعنی حضرت زهرا اصل و اساسِ درختِ امامت هستند، با توجه به موجب روایات نقل شده از سوی اهل تسنن و شیعه، نسل پاک پیامبر به وسیله دخترش به وجود آمده و گسترش یافته است.

این کارشناس مذهبی افزود: همان طور که رسول اکرم(ص) فرمودند پروردگار عزیز و بلند مرتبه نسل هر پیامبر را در صُلب آن پیامبر قرار داد، حال آنکه نسل مرا در صُلب علی قرار داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات جامعه امروز، عدم تطبیق سبک زندگی ما با اهل بیت است

از مشکلات جامعه امروز، عدم تطبیق سبک زندگی ما با اهل بیت است