مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:252021-01-16اقتصادي

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح های اشتغالزا


وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر بازدید نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر اظهار کرد: بهپاک در حوزه فعالیت خود برند خوشنامی محسوب می شود و نباید به قدمت بیش از 50 ساله این شرکت بی توجه بود و ضروری است که به تقویت و ماندگاری این برند کمک کنیم.

وزیر اقتصاد در جریان این بازدید که تفاهم نامه مشترک میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی به منظور حذف محدودیت های قانون رفع موانع و تحقق بیش از پیش شعار سال به امضاء رسید، با تاکید بر این که با امضای این تفاهم نامه به طور مستقیم برای تعداد 200 نفر اشتغالزایی خواهد شد، افزود: این گام بزرگ، تولید درون زا را توسعه می دهد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه اظهار کرد: این اقدامات به برکت ایام فاطمیه انجام می شود و باید از برکت کوثر گونه ایام شهادت ایشان به خوبی بهره مند شویم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مردم بهشهر همواره در راه جنگ علیه دشمنان، انقلاب و حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، گفت: متاسفانه شهرستان بهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح های اشتغالزا

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح های اشتغالزا