مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 09:502021-01-16سياسي

همه طرح های مجلس باید پیوست فرهنگی داشته باشند/ موزی کاری در فرهنگ جایی ندارد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز مطالبه می کنیم همه طرح ها و لوایح پیوست فرهنگی داشته باشند حتی یک ساختمان بدون پیوست فرهنگی شکل نگیرد و یک مدیر بدون پیوست فرهنگی به ریاست نرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران و فعالان حوزه فرهنگ چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این جلسه را مطرح کردن دغدغه های فرهنگی دانست و گفت: چیزی بالاتر از فرهنگ در مجموعه نظام اسلامی وجود ندارد و انقلاب نشأت گرفته از فرهنگ می باشد و بر اساس شاکله فرهنگی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: می طلبد آنچه که درون نظام جاری و ساری می شود فرهنگ باشد و مردم نیز به آن عمل کنند یعنی حتی سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعی و دولت نیز همه از فرهنگ نشأت گرفته باشد که این نقش را مجلس باید به خوبی ایفا کند که تا به حال نسبت به این موضوع غفلت شده و مجلس نقش خود را به خوبی ایفا نکرده است.

نکونام با بیان اینکه امروز فرصت خوبی برای مجلس است زیرا که مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس، مجلس انقلابی است، تصریح کرد: کار اصلی کمیسیون فرهنگی رسیدن به فرهنگ است و شاکله و دغدغه اصلی رییس این کمیسیون نیز دین می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه طرح های مجلس باید پیوست فرهنگی داشته باشند/ موزی کاری در فرهنگ جایی ندارد

همه طرح های مجلس باید پیوست فرهنگی داشته باشند/ موزی کاری در فرهنگ جایی ندارد