مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:452021-01-16سياسي

طرح کمک های مؤمنانه دنباله راه شهداست


جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومین بخشی از راه شهداست، گفت: امروز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان کمک می شود و در واقع این خدمت رسانی می تواند دنباله رو راه شهدا باشد.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومین بخشی از راه شهداست، گفت: امروز در قالب رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان کمک می شود و در واقع این خدمت رسانی می تواند دنباله رو راه شهدا باشد.

حبیب الله توکلی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی شخصی با کارهای خدایی بود و راه کمال را در پیش گرفت که توانست این مسیر نورانی را در عمر خود طی کند و همین خدایی بودنش سبب شد تا محبوب همه دل ها شود.

وی با اشاره به حضور همیشگی سردار سلیمانی در صحنه های انقلاب، عنوان کرد: این شهید بزرگوار هرجا خطر و تهدیدی وجود داشت و یا ندای کمک خواهی می شنید، بی وقفه اولین نفری بود که در محل حاضر می شد و در تمام صحنه هایی که مردم کمک می خواستند به عنوان نفر اول حضور پیدا می کرد.

توکلی ادامه داد: سردار سلیمانی نه تنها در دفاع مقدس، بلکه در برابر تهدیدهای ضد انقلاب، سیل و زلزله حضور داشت و علی الرغم همه مشغله ها و مسئولیت ها برای کمک رسانی و خدمت به مردم نیز تلاش می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کمک های مؤمنانه دنباله راه شهداست

طرح کمک های مؤمنانه دنباله راه شهداست