مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:452021-01-16بين الملل

تحلیلگر نظامی صهیونیستی: تهدید اصلی برای اسراییل در لبنان است نه سوریه


یک تحلیلگر صهیونیستی با اذعان به توان موشکی بالای حزب الله لبنان، موشک های نقطه زن آن را اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی خواند.

- یک تحلیلگر صهیونیستی با اذعان به توان موشکی بالای حزب الله لبنان، موشک های نقطه زن آن را اصلی ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، آلون بن دیوید ، تحلیلگر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری زبان معاریو اذعان کرد که حزب الله لبنان تا به امروز موفق به جمع آوری موشک های نقطه زن با برد متوسط ​​و بالا شده است و به هر حمله رژیم صهیونیستی به خاک لبنان با آتش پاسخ خواهد داد.

وی در این باره گفت: تهدید اصلی و استراتژیک اسراییل در لبنان است نه سوریه؛ تهدیدی که اسراییل تا کنون از حل و فصل کردن آن اجتناب کرده است.

این تحلیلگر صهیونیستی در ادامه نوشت: حملات مداوم اسراییل در سوریه مانع تلاش حزب الله برای ایجاد توانایی ساخت و نصب موشک های نقطه زن در خاک لبنان نشده است.

وی ادامه داد: برآورد اسراییل این است که حزب الله تا به امروز موفق به جمع آوری صدها موشک نقطه زن با برد متوسط ​​و بالا شده است و اکنون چندین تأسیسات در لبنان وجود دارد که شامل اجزای موشک نقطه زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر نظامی صهیونیستی: تهدید اصلی برای اسراییل در لبنان است نه سوریه

تحلیلگر نظامی صهیونیستی: تهدید اصلی برای اسراییل در لبنان است نه سوریه