مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 08:102021-01-16فرهنگي

تغییر مقررات اسکار در بخش فیلم بین المللی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ددلاین، در حالی که این خبر هنوز از سوی آکادمی اسکار به صورت رسمی اعلام نشده، اما منابع داخلی می گویند تغییراتی کلیدی در روند انتخاب نامزد های راه یافته به فهرست نهایی اسکار در بخش فیلم بلند بین المللی (که .

- آکادمی اسکار بار دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دست به تغییر مقررات زد و برخی تغییرات اساسی در روند انتخاب نامزد های بخش فیلم های بین المللی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ددلاین، در حالی که این خبر هنوز از سوی آکادمی اسکار به صورت رسمی اعلام نشده، اما منابع داخلی می گویند تغییراتی کلیدی در روند انتخاب نامزد های راه یافته به فهرست نهایی اسکار در بخش فیلم بلند بین المللی (که سابق فیلم خارجی زبان نامیده می شد) ایجاد شده است.

به جای اینکه یک کمیته اصلی متشکل از داوطلبانی از همه شاخه ها بخواند 7 فیلم منتخب خود را به آکادمی معرفی کنند و بعد یک کمیته اجرایی بسیار کوچک تر 3 فیلم به این گروه اضافه و فهرست کوتاهی متشکل از 10 فیلم انتخاب کند و بعد از میان این 10 فیلم 5 نامزد به عنوان نامزد های اسکار معرفی شوند، امسال روند دیگری در حال اجراست.

کمیته اصلی امسال تاکنون همه کار های لازم را برای فاز نخست رای گیری انجام می دهد و در نهایت به جای 10 فیلم 15 فیلم را وارد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مقررات اسکار در بخش فیلم بین المللی

تغییر مقررات اسکار در بخش فیلم بین المللی