مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:202021-01-16بين الملل

نگران کاهش پروازهای عبوری قطر نیستیم/ آسمان ایران به صرفه ترین مسیر


معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فضای ایران در موقعیت جغرافیایی و راهبردی خاص بین پروازها از  آسیا به اروپا و امریکا قرار دارد و نگرانی بابت کاهش پروازهای قطر وجود ندارد.

- معاون سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فضای ایران در موقعیت جغرافیایی و راهبردی خاص بین پروازها از  آسیا به اروپا و امریکا قرار دارد و نگرانی بابت کاهش پروازهای قطر وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی توافق صورت گرفته بین قطر و عربستان پس از اختلافات طولانی مدت این دو کشور خبرهایی مبنی بر کاهش پروازهای عبوری هواپیمایی قطر به دلیل گذشتن پروازهایش از آسمان عربستان و هدف برخی کشورهای متخاصم برای حذف پروازهای عبوری از آسمان ایران منتشر شد.

ابوالقاسم جلالی –معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره به ایسنا گفت: هیچ نگرانی بابت کاهش پروازهای عبوری هواپیماهای قطری از آسمان ایران نیست چرا که فضای هوایی ایران کوتاه ترین مسیر بین کشورهای اروپایی و آسیا و بلعکس است.

وی افزود: بنابراین شاید کشور قطر برای پروازهای عبوری به آفریقا از فضای عربستان استفاده کند اما در پروازهای خود به مقاصد اروپایی، آمریکا و کانادا همچنان آسمان ایران به صرفه تر و منطقی تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران کاهش پروازهای عبوری قطر نیستیم/ آسمان ایران به صرفه ترین مسیر

نگران کاهش پروازهای عبوری قطر نیستیم/ آسمان ایران به صرفه ترین مسیر