مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:202021-01-15فرهنگي

دردسر داوری فیلم های گلچین نشده در «فجر 39»/ خون تازه در رگ سینما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما که با فیلم سینمایی تارا به کارگردانی کاوه قهرمان در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، - دردسر داوری فیلم های گلچین نشده در فجر 39 / خون تازه در رگ سینما تهیه کننده فیلم اولی تارا معتقد است داوران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کار بسیار سختی را پیش رو دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما که با فیلم سینمایی تارا به کارگردانی کاوه قهرمان در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره برگزاری این دوره از جشنواره گفت: معتقدم تفاوتی بین فیلم اول و فیلم چندم وجود ندارد، چرا که آثار در این دوره از جشنواره با هم داوری می شوند، مگر اینکه در 2 بخش فیلم ها داوری شوند، یعنی فیلم اولی ها را از گروه قدما جدا کرده باشند.

وی بیان کرد: اینکه تشخیص داده شود که بین 30 کارگردان جوانی که به سینمای ایران معرفی شده اند، کدامشان توانسته است بهتر باشد و روی کدام کارگردانان می توان به عنوان چهره های آینده سینما حساب کرد، خود مساله بسیار مهمی است.

این تهیه کننده با اشاره به نبود هیأت انتخاب در این دوره از جشنواره توضیح داد: در حقیقت گروه داوری در این دوره از جشنواره مسئولیت بیشتری را برعهده دارد، چرا که به جای اینکه 24 فیلم را دیده و داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر داوری فیلم های گلچین نشده در «فجر 39»/ خون تازه در رگ سینما

دردسر داوری فیلم های گلچین نشده در «فجر 39»/ خون تازه در رگ سینما