مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:102021-01-15سياسي

جوانان و علما هوشیار باشند و از افراط پرهیز کنند


امام جمعه زاهدان همه مردم خصوصا جوانان و علما را به هوشیاری و پرهیز از افراط دعوت کرد و بیان داشت: باید مراقبت کنیم و به تندروها اجازه ندهیم که در زمین دشمن بازی کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان همه مردم خصوصا جوانان و علما را به هوشیاری و پرهیز از افراط دعوت کرد و بیان داشت: باید مراقبت کنیم و به تندروها اجازه ندهیم که در زمین دشمن بازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه اول نماز جمعه زاهدان ضمن تسلیت مصیبت عظمای شهادت حضرت زهرا(س) با استناد به فرازهایی از خطبه فدکیه، استدلال های ایشان را در باب توحید، نماز، زکات، روزه، حج، عدل، طاعت خداوند و پیشوایی اهل بیت(ع) تشریح کرد و اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در این سخنرانی در مسجدالنبی(ص) و در جمع مهاجرین و انصار، اطاعت از اهل بیت(ع) را عامل مصونیت بخشی از تفرقه و نزاع در جامعه مسلمین معرفی نموده اند.

امام جمعه زاهدان با بیان این که امامت اهل بیت(ع) مایه وحدت و انسجام جامعه اسلامی و مانع تشتت است، ادامه داد: طبق فرمایشات حضزت زهرا(س)، پیروی از این اولیاء الهی باعث حاکم شدن نظم در جامعه می شود و به دنبال آن جهاد باعث عزت و طبیعتا استقامت مستوجب اجر خداوند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و علما هوشیار باشند و از افراط پرهیز کنند

جوانان و علما هوشیار باشند و از افراط پرهیز کنند