مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 10:402021-01-15اقتصادي

10 درصد تجهیزات صنعت برق نیاز به مقاوم سازی دارد


5 تا 10 درصد تجهیزات صنعت برق نیاز به مقام سازی دارد که با توجه به شرایط مختلف در استانها هزینه اجرای این طرح متفاوت است.

- عضو انجمن ژئوتکنیک ایران گفت: 5 تا 10 درصد تجهیزات صنعت برق نیاز به مقام سازی دارد که با توجه به شرایط مختلف در استانها هزینه اجرای این طرح متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین کاوه امروز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب و بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در جمع خبرنگاران با بیان این که از سال گذشته بحث مقاوم سازی و بهینه سازی دکلها را مقابل سیلابها در قالب طرحی در نظر گرفتیم گفت که سعی شده تا کارهای فناورانه در اولویت باشد در بحث فرونشست که یکی از موضوعات اصلی صنعت برق در آینده خواهد بود فعالیتهای صورت گرفته و اکنون با برق منطقه ای های برخی استانها پروژه های را در حال اجرا داریم.

وی افزود: در حال حاضر مشاور یک پروژه برق منطقه در استان کرمان هستیم و اطلس فرونشست ارائه شده و برخی از دکلها به طول 230 کیلومتر را مانیتور می کنیم و در همین راستا طرحی را برای مقاوم سازی ارائه می دهیم.

عضو انجمن ژئوتکنیک ایران با تاکید بر این که در بحث فرونشست طرحهای خوبی را در نظر داریم که برای اولین بار ارائه شده است در این طرح سعی شده بر بحث نشست همگن در صورت وقوع فرونشست مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد تجهیزات صنعت برق نیاز به مقاوم سازی دارد

10 درصد تجهیزات صنعت برق نیاز به مقاوم سازی دارد