مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:302021-01-15فرهنگي

تجربه فیلمبرداری انیمیشن عروسکی ایرانی پذیرفته شده در اسکار 2021


علیرضا برازنده فیلمبردار انیمیشن کوتاه «سانگ اسپرو» که به فهرست انیمیشن های کوتاه اسکار 2021 راه یافته است، درباره تجربه ساخت این انیمیشن عروسکی توضیحاتی ارائه کرد.

- علیرضا برازنده فیلمبردار انیمیشن کوتاه سانگ اسپرو که به فهرست انیمیشن های کوتاه اسکار 2021 راه یافته است، درباره تجربه ساخت این انیمیشن عروسکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیلم سانگ اسپرو (Song Sparrow) که به رقابت های اسکار 2021 در بخش انیمیشن کوتاه راه پیدا کرده است، انیمیشنی به کارگردانی فرزانه امیدوارنیا است که موفقیت های بین المللی بسیاری کسب کرده و تا به امروز در بیش از 130 فستیوال بین المللی به نمایش در آمده و در بیش از 20 فستیوال مورد تایید اسکار کاندیدای دریافت جایزه شده است.

دریافت بیش از 40 جایزه معتبر از فستیوال های بین المللی فیلم و انیمیشن از جمله جایزه بهترین فیلم از چهل و نهمین دوره فستیوال جیفونی ، فستیوال CineLebu ، فستیوال ویمبلدون و جایزه استودیو Bozzetto از جمله افتخارات این فیلم کوتاه است.

علیرضا برازنده، مدیر فیلمبرداری شناخته شده سینمای ایران، که به عنوان فیلمبردار فیلم سانگ اسپرو نیز کاندیدای جایزه بهترین تصویر در چندین فستیوال از جمله فستیوال بین المللی IVELISECINEFESTIVAL در ایتالیا شده است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ویژگی های این ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه فیلمبرداری انیمیشن عروسکی ایرانی پذیرفته شده در اسکار 2021

تجربه فیلمبرداری انیمیشن عروسکی ایرانی پذیرفته شده در اسکار 2021