مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:152021-01-15سياسي

بررسی خدمات حوزه علمیه در عصر غیبت و آشنایی جامعه با حقیقت توحیدی


در سومین همایش مجازی ائمه جماعات که با بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی برگزار شد، آیت الله کعبی به بررسی خدمات حوزه علمیه در عصر غیبت و آشنایی جامعه با حقیقت توحیدی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی بسیار کارگشا است و جوانان می توانند از آنها بهره مند شوند، ایشان برای ترویج باورهای اسلامی برای جوانان، حوزه و دانشگاه تلاش های ستودنی داشت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری در مورد خدمات حوزه در عصر غیبت و آشنایی جامعه با حقیقت توحیدی، گفت: اولین خدمت حوزه تبیین صحیح و بدون پیرایه اسلام ناب محمدی بر پایه آموزه های مکتب اهل بیت (ع) است، آیت الله مصباح یزدی استاد مسلم در اسلام شناسی بود و در همین راستا با توجه به نیاز روز جامعه موضوعات مختلف را مطرح و در این زمینه علاوه بر تربیت شاگردان فراوان، تحقیقات و نظرات خوبی را هم از خود به یادگار گذاشته است.

آیت الله کعبی بیان کرد: دومین خدمت حوزه به جامعه هدایت معنوی و طریقت عرفانی انسان ها است که آیت الله مصباح یزدی در ارائه نقشه راه و سبک تربیتی برای رسیدن به خدا صاحب سبک بود، ایشان به توسل به خداوند خیلی عمل کرد.

وی افزود: تربیت امام جماعت از دیگر خدمات حوزه علمیه است، امام جماعت امروز فقط محدود به مسجد خود نیست بلکه باید تمام جامعه را همانند مسجد بداند، یک امام جماعت باید به پایش نسل جوان، آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی خدمات حوزه علمیه در عصر غیبت و آشنایی جامعه با حقیقت توحیدی

بررسی خدمات حوزه علمیه در عصر غیبت و آشنایی جامعه با حقیقت توحیدی