مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 08:102021-01-15سياسي

دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی «جامعه مهدوی» منتشر شد


دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی «جامعه مهدوی» مربوط به پاییز و زمستان 1399 به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

- دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی جامعه مهدوی مربوط به پاییز و زمستان 1399 به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی جامعه مهدوی مربوط به پاییز و زمستان 1399 به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jm.

isca.

ac.

ir نمایه شد.

شناسایی راهبردهای مطلوب نظام جمهوری اسلامی ایران در مدیریت فرهنگ انتظار در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله نوشته محمد قبادی و غلامرضا بهروزی لک؛ تبیین و شرح حکمت و کارکرد غیبت از دیدگاه امام خامنه ای مدظله العالی به قلم محمدهادی همایون؛ چشم انداز جامعه منتظر در اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای حفظه اللّه اثر رحیم کارگر ازجمله مقالات این شماره است.

همچنین پیش فرض های نظام سازی (نظام اسلامی) در جامعه منتظر بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب به قلم نجفعلی غلامی؛ علل اوج گیری مهدی پژوهی و مهدی ستیزی در غرب و راه های مقابله با آن در پرتو نظرات حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی «جامعه مهدوی» منتشر شد

دومین شماره دوفصلنامه علمی تخصصی «جامعه مهدوی» منتشر شد