مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 04:302021-01-15ورزشي

درهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا زمان بازگشت لژیونرها باز است


سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: تا زمانی که لژیونرها به ترکیب اردونشینان اضافه شوند، درهای تیم ملی برای ورود بازیکنان جدید و ارزیابی آنها باز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو در حالی از هفته گذشته آغاز شد که لژیونرهای این رشته به دلیل حضور در تیم های باشگاه خود در تمرینات شرکت ندارند.

حتی وحید سعادت و مرتضی ابراهیمی که در فهرست 24 نفره اردونشینان قرار داشتند به دلیل لزوم سفر به اسپانیا و ترکیه و شرکت در مسابقات باشگاهی این دو کشور از حضور در اردو انصراف دادند.

در غیاب لژیونرها اما بازیکنان جوان و جدیدی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شده اند که بعضاً تجربه کمی از همراهی این تیم دارند و یا فاقد آن هستند.

در واقع این یکی از اهداف عباس آقاکوچکی از برگزاری اردو برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر در این مقطع زمانی است تا ضمن آماده سازی تیمش برای پارالمپیک، ارزیابی بازیکنان جوان را هم در دستور کار قرار دهد تا در زمینه استعدادیابی و آینده سازی برای تیمش هم قدم برداشته باشد.

این مربی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: لژیونرها نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر دارند و قاعدتاً بدون حضور آنها نمی توانیم برنامه های آماده سازی را به صورت کامل اجرا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا زمان بازگشت لژیونرها باز است

درهای تیم ملی بسکتبال با ویلچر تا زمان بازگشت لژیونرها باز است