مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:452021-01-14اقتصادي

تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 150 شرکت زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو هستند که گفته می شود این تعداد به 105 شرکت کاهش یافته است، - ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 150 شرکت زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو هستند که گفته می شود این تعداد به 105 شرکت کاهش یافته است، گفت: اعضای هیات مدیره این 150 شرکت زیرمجموعه، حقوق می خواهند و این امر در افزایش قیمت خودرو نیز تاثیرگذار است.

محمد حسن آصفری 25 دیماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو برگزار شد، با اشاره به قیمت تمام شده خودروها بیان کرد: توقع این بود که با حضور مقیمی در ایران خودرو، تکلیف قیمت خودرو روشن شود.

وی با تاکید بر اینکه هر سه ماه یکبار قیمت خودرو به صورت تصاعدی بالا می رود، این قیمت ها با چه دو دو تا چهارتایی محاسبه می شود، افزود: این شرایط قابل پذیرش نیست، قیمت بسیار بالاست و اگر تعیین قیمت در زمان مدیرعامل فعلی انجام نگیرد، نمی دانیم به چه زمانی امید داشته باشیم.

آصفری با بیان اینکه در حال حاضر 150 شرکت زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو هستند که قرار بر تعیین تکلیف این شرکت ها بود، افزود: گفته می شود که این تعداد به 105 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو

تاثیر شرکت های زیان ده زیرمجموعه ایران خودرو در افزایش قیمت خودرو