مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:052021-01-14اجتماعي

قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است


با توجه به آموزش های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان هستیم.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به آموزش های مجازی و وضعیت معیشتی مردم، تهیه گوشی برای برخی خانواده ها سخت شده و نیازمند توجه وزارت آموزش و پرورش و استان و خیرین به این شهرستان هستیم.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر پنجشنبه 25 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک که سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد ، بیان کرد: با توجه به حساسیت امور آموزش و پرورش باید از تمام ظرفیت ها برای ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی استفاده شود.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام کمبودها اقدامات خوبی در قرچک در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته است، افزود: با وجود کمبود زیرساخت ها و مطالبات بحق قشر فرهنگی رتبه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش بدست آورده ایم ، اما خدمات در حد استاندارد نیست ، گرچه پیگیری ها و تلاش هایی با استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش انجام شده است.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزی در قرچک بالاست، اظهار کرد: قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است و به فراخور آن جمعیت دانش آموزی این شهرستان بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است

قرچک سومین شهرستان پرتراکم استان تهران است