مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 12:152021-01-14اقتصادي

جزییات طرح «آب امید»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سخنگوی صنعت آب و فاضلاب در نشستی خبری اظهار داشت: - معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با اجرای طرح آب امید 200 میلیارد تومان از درآمد های صنعت آب و فاضلاب کشور کاسته می شود که به دنبال جبران این کسری درآمد از محل افزایش دریافتی ها از مشترکان پرمصرف و بدمصرف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سخنگوی صنعت آب و فاضلاب در نشستی خبری اظهار داشت: تابستانی که گذشت با افزایش بی سابقه مصرف آب مواجه بودیم به طوری که حتی در برخی مراکز استان ها تا 40 درصد رشد مصرف را شاهد بودیم؛ اما با تمام شرایط سختی که داشتیم موفق شدیم روسفید باشیم.

وی افزود: هم اکنون خودمان را برای تابستان 1400 آماده می کنیم، برنامه های بسیار متنوعی برای عبور بدون مشکل از تابستان داریم و پیشنهادات بودجه ای را به مجلس ارائه کرده ایم.

کشفی در خصوص طرح آب امید گفت: هر مشترکی که 5 مترمکعب در ماه مصرف آب داشته باشد، مصرف آبش رایگان خواهد بود، هر مشترکی که 15 مترمکعب یعنی برابر با الگوی مصرف به مصرف آب بپردازند، جزو مشترکان خوش مصرف، مشترکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح «آب امید»

جزییات طرح «آب امید»