مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 08:002021-01-14سياسي

مسئولان وکیل مدافع عشایر باشند


رییس کل دادگستری فارس تاکید کرد که همه مسئولان باید وکیل مدافع عموم مردم خصوصا شهروندان عشایر باشند و مشکلات آنان را پیگیری و رفع کنند.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس تاکید کرد که همه مسئولان باید وکیل مدافع عموم مردم خصوصا شهروندان عشایر باشند و مشکلات آنان را پیگیری و رفع کنند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید از مناطق عشایری شهرستان سروستان و دیدار با جمعی از عشایر منطقه، با بیان اینکه با تشکیل جلسات و سرکشی به آنان، می توانیم مشکلات عشایر را لمس کنیم، گفت: مسئولان باید وکیل مدافع عشایر باشند و برای رفع مشکلات عشایر همواره پیش قدم و از تمام امکانات و توانمندی سایر دستگاه ها استفاده، تا گامی موثر برای رفع آن بردارند تا حقی از عشایر تضییع نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی امور عشایر فارس، موسوی اضافه کرد: عشایر جامعه زحمتکش و مولد هستند، چرا که با کمترین امکانات بیشترین تلاشها را در زندگی انجام می دهد بنابراین سعی می شود که اگرجامعه عشایری در پرونده های قضایی مشکلاتی داشته باشند پرونده های آنان با دقت و بررسی بیشتر حل و فصل شود.

موسوی گفت: دانش آموزان عشایری با توجه به شرایط زندگی که دارند از توانمندی ها و هوش بالایی برخور دارند در همین راستا مسئولین مرتبط با توجه به شرایط کنونی جامعه نسبت به خرید لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان وکیل مدافع عشایر باشند

مسئولان وکیل مدافع عشایر باشند