مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 02:052021-01-13بين الملل

وزیر صهیونیست: بایدن اجازه هسته ای شدن را به ایران نمی دهد


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه رییس جمهور منتخب آمریکا مانع ایران هسته ای خواهد شد، گفت او همواره رفتار بسیار دوستانه ای با تل آویو داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یووال اشتاینیتز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که هم حزبی نخست وزیر این رژیم نیز هست، مدعی شد که جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا مانع هسته ای شدن ایران می گردد.

اشتاینیتز در مصاحبه با روزنامه جروزالم پست ، به یادآوری جزییاتی از دیدارش با بایدن زمانی که معاون دولت پیشین آمریکا بود پرداخت و گفت در آن زمان نگرانی تل آویو درباره توافق هسته ای ایران را به او ابلاغ کرد.

وی در این باره توضیح داد: مطمئنم که بایدن دوست اسراییل باقی می ماند و به ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی پایبند خواهد بود .

به نوشته وبگاه جروزالم پست، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی همچنین افزود: بایدن همواره با اسراییل بسیار دوست بوده و [به امنیت آن] شدیداََ متعهد است .

اشتاینیتز روز چهارشنبه نیز در مصاحبه با شبکه رادیویی گالاتز معروف به رادیو ارتش، گفت: اسراییل شدیداََ در حال انجام اقداماتی علیه ایران و تلاش های آن برای دست یابی به سلاح اتمی و استقرار نظامی در سوریه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: بایدن اجازه هسته ای شدن را به ایران نمی دهد

وزیر صهیونیست: بایدن اجازه هسته ای شدن را به ایران نمی دهد