مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:002021-01-13ورزشي

اجرای پروژه های آموزشی عشایر در راستای سفر رییس قوه قضاییه


رییس کل دادگستری استان فارس در سفر یک روزه به شهرستان سروستان ضمن حضور در منطقه عشایرنشین این شهرستان به بررسی مشکلات قضایی و رفع سایر مشکلات عشایر سروستان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضاییه به استان فارس پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به دیدار ریاست قوه قضاییه با سران عشایر در سفر خرداد ماه سال جاری به استان فارس و تأکید ایشان  بر رسیدگی و پیگیری برخی از مشکلات آنان از جمله آبرسانی، توزیع سوخت در فصل سرما ، اجرای طرح مرتع داری در جهت بهره این قشر تلاشگر و مولد جامعه گفت: با اهتمام و برنامه ریزی صورت گرفته و ورود به موقع استانداری فارس مشکل آبرسانی عشایر استان  فارس مرتفع شد.

وی در ادامه از ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان عشایر استان فارس خبر داد و افزود: پیش از این دیداری و در نشستی که با سران عشایر و برخی از مسئولان اجرایی استان داشتیم، هزینه ساخت یک مدرسه ویژه دانش آموزان عشایری تأمین شده است  و  در آینده نزدیک ساخت و ساز آن انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس کل دادگستری استان فارس به یکی دیگر از اقدامات و فعالیتهای دستگاه قضایی استان فارس در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه اشاره کرد و گفت:  رییس منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های آموزشی عشایر در راستای سفر رییس قوه قضاییه

اجرای پروژه های آموزشی عشایر در راستای سفر رییس قوه قضاییه