مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:402021-01-13اجتماعي

3165 دانش آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می کنند


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 165 دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در 147 کلاس درس مدارس شجره طیبه استان مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباس غلامشاهی در جلسه با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: دو هزار و 235 دانش آموز در مدارس عادی شجره طیبه بندرعباس و قشم تحصیل می کنند و 930 دانش آموز نیز در مدارس شجره طیبه هیأت امنایی هستند.

وی افزود: هم اکنون 147 کلاس درس در مدارس شجره طیبه عادی و هیأت امنایی وجود دارد که با توجه به استقبال خانواده ها از مدارس شجره طیبه، درخواست همکاری آموزش و پرورش هرمزگان درراستای افزایش فضاهای آموزشی را داریم.

سردار غلامشاهی با قدردانی از تلاش های مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان، یادآور شد: این آمادگی وجود دارد تا با تعامل و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، بستر مناسب را برای تربیت نسل آینده انقلاب فراهم آوریم تا در مسیر اسلام و حفظ آرمانهای نظام، گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز گفت: آموزش و پرورش هرمزگان با رویکرد هم افزایی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تربیت نسل آینده ای پویا، با نشاط، خلاق و حافظ آرمانهای این انقلاب، از تعامل سازنده با نهاد ها و دستگاه های دیگر استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3165 دانش آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می کنند

3165 دانش آموز در مدارس شجره طیبه تحصیل می کنند