مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:202021-01-13اجتماعي

آسیب های جدی و بیماری های صعب العلاج؛ نتایج درازمدت آلودگی هوا


مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت ها می توانند در آلودگی هوا تاثیر داشته باشند و آلودگی را بیشتر کنند، - آسیب های جدی و بیماری های صعب العلاج؛ نتایج درازمدت آلودگی هوا مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت ها می توانند در آلودگی هوا تاثیر داشته باشند و آلودگی را بیشتر کنند، گفت: اگر تردد کمتر باشد خودرو کمتری وارد شهر می شود.

مسئله سوخت مازوت هم تاثیرگذار است که هم در تهران و هم در شهرهای اطراف که مسیر گردش هایشان به سمت تهران است استفاده می شود.

همه این موارد موجب می شود در درازمدت همه تحت تاثیر آلودگی هوا قرار بگیریم و حتی کسانی که سالم هستند نیز دچار بیماری های صعب العلاج خواهند شد و آسیب های جدی می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه در خصوص ضرورت های رفع آلودگی هوا گفت: در بحث آلودگی هوا توصیه ما به شهروندان، تردد کم در سطح شهر است به این علت که سطح اکسیژن بدن پایین می آید و برای بیمارانی که دچار بیماری های قلبی و ریوی هستند منجر به درد های مختلف از جمله سردرد خواهد شد و یا اضطراب ایجاد می شود و تاثیرگذاری بر اعصاب و روان افراد بیشتر می شود و حتی امکان دارد بر اثر آلودگی هوا بیماری های دیگری برای افراد به وجود بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های جدی و بیماری های صعب العلاج؛ نتایج درازمدت آلودگی هوا

آسیب های جدی و بیماری های صعب العلاج؛ نتایج درازمدت آلودگی هوا