مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:502021-01-13اقتصادي

بهره برداری از نخستین دستگاه هوشمندبازیافت زباله در بوکان


مسوول روابط عمومی شهرداری بوکان گفت: نخستین دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدأ در این شهرستان و با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

- ظاهر فیضه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به بهره برداری از نخستین دستگاه هوشمندبازیافت زباله در بوکان اظهار داشت: نخستین دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدأ در این شهرستان و با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این دستگاه هشت درگاه مخصوص زباله های پلاستیکی و فلزی پیش بینی شده که کاربر بر اساس زباله بازیافتی درگاه آن را تعریف و زباله را به داخل دستگاه هدایت می کند.

مسوول روابط  عمومی شهرداری بوکان با بیان اینکه پیش بینی می شود در سه منطقه اصلی دیگر شهر از جمله امیرآباد، علی آباد و اسلام آباد نیز از این دستگاه برای استفاده عموم تعبیه شود، عنوان کرد: شهروندان از هر سن و سالی می تواند با تعیین نوع زباله، باکس مورد نظر را روی دستگاه انتخاب و زباله را تحویل درگاه مخصوص خود دهد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح در مجموع بیش از 800 میلیون ریال اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

فیضه با تاکید بر فواید استفاده از این دستگاه در حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: به کمک بازیافت زباله در مصرف منابع طبیعی صرفه جویی می شود زیرا به جای استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین دستگاه هوشمندبازیافت زباله در بوکان

بهره برداری از نخستین دستگاه هوشمندبازیافت زباله در بوکان