مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:252021-01-13بين الملل

رکس تیلرسون: ترامپ بهترین فرصتی را که در قبال کره شمالی داشتیم به هدر داد


رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق دولت دونالد ترامپ در مصاحبه ای گفت، نشستهای دونالد ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بهترین فرصتی که ما در قبال کره شمالی داشتیم را به هدر داد .

- رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق دولت دونالد ترامپ در مصاحبه ای گفت، نشستهای دونالد ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی "بهترین فرصتی که ما در قبال کره شمالی داشتیم را به هدر داد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، رکس تیلرسون، وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای با فارن پالسی که قبل از حمله اوباش طرفدار ترامپ در هفته گذشته به ساختمان کنگره انجام شده، اظهار کرد، دائما با توهین های ترامپ به همپیمانان آمریکا و تعاملش با رهبران مستبد از جمله کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مخالف بوده است.

تیلرسون اظهار کرد: تنها توجیه عقلی که به آن رسیدم این بود که او پیش خودش فکر کرده، خب اگر من به همپیمانانم توهین کنم و با این افراد بد مثل دوستانم رفتار کنم کارهای بیشتری در راستای منافع آمریکا انجام داده ام! وی افزود: شاید او فکر کرده، من می گذارم که کیم ما را مثل رفقایی بزرگ بداند و سپس او تسلیحات هسته ای خود را تسلیم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکس تیلرسون: ترامپ بهترین فرصتی را که در قبال کره شمالی داشتیم به هدر داد

رکس تیلرسون: ترامپ بهترین فرصتی را که در قبال کره شمالی داشتیم به هدر داد