مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:552021-01-13دانش

دسترسی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی به امکانات و امتیازات معاونت علمی


ارتباط ساختارمند حوزه آموزش و پژوهش پزشکی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه دستیابی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی به امکانات و امتیازات این معاونت را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، در راستای همکاری بیشتر و ارتباط ساختارمند حوزه آموزش و پژوهش علوم پزشکی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشست مشترکی با حضور دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی، دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با مسئولین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ابراز امیدواری کرد در سایه ارتباط ساختارمند حوزه آموزش و پژوهش پزشکی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه دستیابی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی به امکانات و امتیازاتی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای آنها تدارک دیده است فراهم شود.

وی افزود: معرفی قابلیت های حوزه آموزش و پژوهش علوم پزشکی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله دستاوردهای این نشست است.

در ادامه این نشست دکتر مهدی الیاسی معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تشریح شبکه فناوری آزمایشگاه راهبردی پرداخت و خاطرنشان کرد: این شبکه علاوه بر فراهم کردن زیرساخت برای دانشجویان باعث ایجاد همگرایی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی به امکانات و امتیازات معاونت علمی

دسترسی اساتید و دانشجویان علوم پزشکی به امکانات و امتیازات معاونت علمی