مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:252021-01-13سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل های چاپی استانی در جشنواره چاپ


نایب رییس اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‎های استانی برای مشارکت هر چه بیشتر استان‎ها در بیستمین جشنواره ملی چاپ تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجب ایجاد مشکلات زیادی برای اهالی صنف شده است، گفت: تداوم این بیماری مشکلاتی برای همه صنایع ایجاد کرده و همه ظرفیت ها دچار دگرگونی و دگردیسی شده و صنعت چاپ نیز با دغدغه ها و مسائل زیادی برای کار روبه رو شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه چاپ به دو بخش فرهنگی و صنعتی تقسیم می شود و در طول سال های مختلف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده مشکلات فعالان این حوزه را حل کند.

اما به نظر می رسد از نظر حقوقی و قانونی امکاناتی وجود ندارد تا برخی مسائل را پیگیری کند و فقط در حد نامه و نامه نگاری کارها را دنبال می کند.

سرابیان ادامه داد: بسیاری از قوانین واحدهای صنفی با قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همخوانی ندارد و بسیاری از قوانین مرتبط با صنعت چاپ نیاز به روزرسانی دارد زیرا قوانین تجاری و اقتصادی در دنیا و ایران در حال تغییر است.

سرابیان همچنین درباره جشنواره امسال توضیح داد: فراخوان جشنواره چاپ امسال به صورت عمومی منتشر شده است و تنها افرادی که با جشنواره آشنایی دارند یا واحدهای مجهز و به روز در آن شرکت می کنند اما این در حالی است که در برخی مناطق با امکانات ناچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل های چاپی استانی در جشنواره چاپ

لزوم استفاده از ظرفیت تشکل های چاپی استانی در جشنواره چاپ