مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 04:352021-01-13سياسي

وزیر علوم با کلکسیونی از کارت زرد های مجلس / تذکر نمایندگان به کجا می رسد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زیاد می شنویم که فلان وزیر یا فلان مسئول کشوری برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس به صحن علنی یا کمیسیون ها دعوت می شوند تا با ارائه گزارش های خود ابهامات نمایندگان را رفع کنند.

- در دوره دهم مجلس شورای اسلامی یعنی دی ماه سال گذشته هم منصورغلامی تنها در یک جلسه (برای سوال پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران درباره علت تبعیض در جذب فارغ التحصیلان زن به عنوان هیئت علمی و سوال حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار درباره انتصاب مدیران و معاونین مرد برای دانشگاه های دخترانه) دو کارت زرد گرفت.

گویا در هر دوره یا حتی سالانه وزیر علوم به مجلس فراخوانده می شود تا سهمیه کارت زردش را بگیرد و برود تا نوبت دیگر! با کارت زرد گرفتن آب از آب تکان نمی خوردبا این وجود وزیر چندکارته آموزش عالی با خیالی راحت و آسوده از دی ماه سال گذشته تاکنون فعالیت هایش را ادامه داد و با شنیدن تذکر نمایندگان از یک گوش و در کردن آن از گوش دیگر، گویی نه خانی رفته و نه خانی آمده است.

یعنی با آنکه در آن جلسه وزیرعلوم خود را در حل موضوعات و ارائه دلایل منطقی ناتوان نشان داد و نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون آموزشی ها به آن واقف شدند، اما هیچ کاری نکرده و نه تنها مشکلات را رها کردند بلکه پیگیر رفع آن ها هم نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم با کلکسیونی از کارت زرد های مجلس / تذکر نمایندگان به کجا می رسد؟

وزیر علوم با کلکسیونی از کارت زرد های مجلس / تذکر نمایندگان به کجا می رسد؟