مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 20:452021-01-12سياسي

اجرای طرح های عمرانی و رفع مشکلات مردم باعث تزریق آرامش به خانواده ها می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر با اجرای طرح های عمرانی آرامش به خانواده ها تزریق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عصر سه شنبه در نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر به طور ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: در شرایط سخت کشور که تحریم ها به وجود آورده با اجرای طرح های عمرانی در شهر و رفع مشکلات مردم می توان آرامش را به خانواده ها  تزریق کرد.

وی با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه های عمرانی شهر و یاری رساندن به شهرداری، گفت :مجموعه مدیریت شهری در اندک فرصت باقیمانده با اعلام آماده باش عمرانی و تعیین روزشمار تا پایان عمر شورای پنجم به انجام پروژه های نیمه تمام شهر کمر همت ببندند تا موجب آرامش مردم شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان کرد: مردم باید بدانند که هر چه شورا به پایان عمر خود نزدیک تر می شود دغدغه اعضای شورای شهر برای انجام پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به شهروندان نیز بیشتر می شود.

چراغعلی ابراز کرد: از اعضای شورای شهر می خواهیم که بودجه سال 1400 را با برنامه ریزی مطلوب و به شکل متمرکز انجام دهند، ما هم در حوزه استانی با تعامل  مدیریت شهری اسلامشهر و توجه ویژه نسبت به این شهر که به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های عمرانی و رفع مشکلات مردم باعث تزریق آرامش به خانواده ها می شود

اجرای طرح های عمرانی و رفع مشکلات مردم باعث تزریق آرامش به خانواده ها می شود